راه اندازی خط تلفن ثابت اینترنتی چقدر هزینه دارد؟

صفحه مقالات نیکان تل، با مقالات مرتبط در حوزه کاری خود و ریز جزئیات و آگاهی بیشتر برای شما عزیزان راه اندازی شده است و جهت این امر که شما کاربران گرامی بتوانید از موضوعات و مشکلاتی که در کسب و کار هایتان وجود دارد و ذهنتان را درگیر نموده رهایی یابید راه و چاره برگزیده است.
دغدغه شما کاربران عزیز نیکان تل برای مشاوران توانمند و پرسنل محترم ما بسیار با اهمیت بوده و جهت حل این عوامل در تمام طول روز پاسخگوی شما عزیزان هستیم.
جهت آگاهی بیشتر از عنوان راه اندازی خط تلفن ثابت اینترنتی چقدر هزینه دارد؟ نیز می توانید تا انتهای مقاله ما را همراهی نموده و پس از آن جهت پرسش و پاسخ یا ثبت درخواست های کسب و کار خود با مشاوران متخصص ما ارتباط بگیرید.

خط تلفن اینترنتی

راه اندازی خط تلفن ثابت اینترنتی چقدر هزینه دارد؟

پیش از هر سخنی بهتر است عنوان نماییم که خط تلفن ثابت اینترنتی با نام های سیپ ترانک، خط تلفن مجازی، تلفن ابری، خطوط تلفن اینترنتی، تلفن گویا و… در میان بسیاری از افراد شناخته شده است. بهتر است بدانید که خط های تلفن اینترنتی نیز مشابه خطوط تلفن مخابرات ثابت بوده و یکی از تفاوت های این دو خطوط که مهمترین فرق میان آن ها نیز است این بوده که بستر ارتباطی هر یک از این خطوط با دیگری متفاوت است. به بیان واضح تر بهتر است بگوییم که شما در خطوط تلفن ثابت مخابرات لازم است تا کابل کشی فیزیکی از مرکز مخابرات تا محل کار خود یا منزل و… انجان دهید اما این مورد در خطوط ثابت اینترنتی وجود ندارد چرا که اینگونه خط ها بر بستر اینترنت فعالیت می کنند.

تعرفه مکالمات در تلفن ثابت اینترنتی چقدر است ؟

این خطوط را همانند خطوط معمولی در نظر بگیرید که امکان تماس به صورت دو طرفه را دارا هستند و تعرفه تماس های خروجی آن ها به صورت تلفن های ثابت مخابرات و تماس های ورودی این خطوط بدون تعرفه محاسبه می گردند.
خصوصیت مهم دیگر این خطوط را می توان مالکیت داشتن به طور دائم نام برد.
همواره شما قادر خواهید بود تا خط تلفن اینترنتی خود را با مشخصات خود یا دفتر کارتان ثبت نمایید.
همچنین شما برای برقراری چندین تماس به شکل همزمان می توانید از کانال ها استفاده کنید نکته قابل توجه در این قسمت این است که کانال ها صرفا به خطوط تلفن اینترنتی ثبت نام شده با مشخصات افراد حقوقی تعلق می گیرد.
یک مورد مهم و با ارزش دیگر در از خصوصیات خطوط تلفن ثابت اینترنتی قابلیت جابه جایی آن ها بدون محدودیت جغرافیایی است. این یک مورد مهم در میان خطوط بوده که برای کسب و کار ها نیز ناامید کننده بود که با جابجایی و حمل و نقل نمودن از یک مکان تلفن آن ها قطع و یک شماره تلفن دیگر به آن ها تعلق می گرفت.

راه اندازی خطوط تلفن ثابت اینترنتی چقدر زمان می خواهد؟

راه اندازی این خطوط برای اشخاص حقوقی و حقیقی متفاوت بوده به طور که این عمل برای اشخاص حقیقی در ظرف مدت ۳ روز کاری و برای اشخاص حقوقی در مدت زمان یک تا ده روز کاری زمان می خواهد که این مورد نیز به نسبت راه اندازی تلفن ثابت مخابرات زمان بسیار کمتری را از افراد می گیرد.

برقراری تماس های خطوط تلفن ثابت اینترنتی به چه نحوی صورت می گیرد؟

در متن بالا نیز اشاره نمودیم که این خطوط بر بستر اینترنت یا همان IP فعال هستند و افرادی که از خطوط تلفن اینترنتی استفاده می کنند می توانند از تلفن اینترنتی خود بر روی بستر شبکه استفاده نمایند.

امکانات خط تلفن اینترنتی

قابلیت های مهم خطوط تلفن ثابت اینترنتی برای کاربران را شرح دهید؛

امکان برقراری تماس های همزمان به تعداد دلخواه
قابلیت پاسخ گویی به تماس ها با متصل گردیدن به هر اینترنتی
داشتن صف تماس به صورت نامحدود
وجود داخلی به صورت نامحدود
قابلیت داشتن تلفن گویا
قابلیت جابجایی راحت بدون محدودیت
و…

مدارک لازم جهت ثبت نام خطوط تلفن ثابت اینترنتی برای اشخاص حقوقی نیز به شرح زیر است؛
آگهی تاسیس
آگهی تغییرات
روزنامه رسمی
تصویر کارت ملی و شناسنامه صاحبین امضا
نامه در خصوص لوکیشن و محل راه اندازی سرویس

مدارک لازم برای ثبت نام خطوط تلفن ثابت اینترنتی در خصوص اشخاص حقیقی نیز در متن زیر بازگو شده است؛

تصویر کارت ملی و شناسنامه
آدرس
ایمیل
کد پستی
شماره تلفن همراه
شماره تلفن ثابت

مراحل راه اندازی، فعال سازی و خرید خط تلفن ثابت اینترنتی را از متن زیر مطالعه نموده و به صورت مرحله ای می بایست آن ها را طی نمایید :

برگزیدن پلن تلفن ابری

ثبت نام درخواست اولیه خرید تلفن اینترنتی از طریق سایت یا برقراری تماس با همکاران فروش

پرداخت هزینه در خصوص پلن مورد نظر

ارسال نام کاربری و رمز عبور پلن کاربری

امیدواریم با مطالعه این مطلب به جواب سوال شما پاسخ داده باشیم و اینکه اگر سوالی در ذهن شما وجود دارد که پاسخش را نیافتید،میتوانید با کارشناسان نیکان تل تماس حاصل نمایید تا مشاوره تلفنی بگیرید.

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *