شماره 7071 از کجاست؟

ممکن است تماسی با شماره ۷۰۷۱ داشته اید که در نگاه اول متعجب زده شوید و ندانید که این شماره از سوی چه شرکتی بوده و برای چه با شما تماس گرفته است.
از این رو ما قصد داریم در تک تک مقالات خود شماره های به خصوص شرکت ها را برای شما کابران گرامی عنوان نموده و شما را با این شماره ها آشنا کنیم. در این متن نیز در خصوص شرکت مالک شماره 7071 و همچنین خدمات این شرکت سخن گفته ایم و دلایل برقراری تماس از این شرکت با خطوز شما را نیز عنوان نموده ایم، با ما همراه شوید.

پیش شماره کجاس 7071

دلیل برقراری تماس شرکت ایرانسل از شماره 7071 چیست؟

بهتر است بدانید که شماره 7071 برای شرکت ایرانسل بوده و این شرکت در موارد مختلف اعم از یادآوری جهت پرداخت قبض تلفن همراه خود با شما تماس می گیرد و پس از پاسخ دهی متوجه این امر می شوید که یک تلفن گویا مشخص برای کلیه افراد پخش شده و پیام آن در جهت یادآوری برای پرداخت قبض موبایل شما است. در تماس های این چنینی شما می توانید در همان لحظه با انتخاب گزینه 1 پرداخت خود را روی خط تلفن به طور آنلاین انجام دهید.

یک مورد بررسی شده و دیده شده در تماس این شماره از طرف شرکت ایرانسل این بوده که اکثر مخاطبان به این مسئله اشاره نموده اند در برقرار تماس با آن ها و پاسخ دهی افراد شرکت ایرانسل بدون هیچ معرفی از خود به شکل مستقیم ابتدا مبلغ هزینه قبض را به شما اعلام کرده و با توجه به این مورد که هر شخصی قبض های متعددی نظیر: برق، آب و گاز را پرداخت می کند این سوال برای او پیش می آید که این اعلام مبلغ برای کدام قبض بوده و این یک امری است که موجب سر در گمی افراد در پرداخت قبض و تاریخ آن به وجود می آید.

علاوه بر موارد بالا که لازم بود در این خصوص آگاه شده و این موارد را بدانید باید بگوییم که در بسیاری از مواقع در اواسط ماه جهت پرداخت میان دوره ای قبض از شماره 7071 با مخاطبان ایرانسل تماس هایی برقرار می شود که شما عزیزان می توانید پس از پرداخت این هزینه میان دوره ای در قرعه کشی های آن نیز شرکت نمایید.
لازم به ذکر است که هم اکنون شرکت ایرانسل برای انجام امور این چنینی از سرشماره 4 رقمی خود استفاده کرده و در آینده ممکن است این تماس هابا مشترکین خطوط بیشتر شود پس برای اطمینان بهتر است بدانید که این خط چهار رقمی متعلق به شرکت ایرانسل است.

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *