شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۳ مال کجاست؟

برای اطلاع از این عنوان ما را تا انتهای این مقاله همراهی نمایید.

شماره تلفن 9099075303

احتمالا شما عزیزان در خصوص نفقه اطلاعاتی دارید، اما ضمن یاد آوری باید بگوییم که نفقه به این معنی بوده که به یکدیگر انفاق و یاری نماییم. در بعضی از مواقع این انفاق نمودن الزام بوده که این مورد را می توان در میان زوجین دید. نفقه زوجه، فرزندان و اقارب الزامی است.
جهت توضیح واضح باید بگوییم که نفقه عبارت است از تامین شدن کلیه هزینه های زندگی و خرج و مخارج زن که این هزینه ها شامل خانه، اثاثیه منزل، غذا، لباس، دارو و درمان است.

در خصوص این مورد که اگر مرد در پرداخت نفقه کوتاهی نماید زوجه می تواند نسبت به این امر شکایت کند در خصوص این امور شما می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۳ تماس گرفته و به پرسش های خود پاسخ دهید.
اما برای آشنایی با موارد لازم از این عنوان بهتر است تا انتهای این مقاله ما را هنراهی و کلیه مطالب را مطالعه نموده و اطلاعات خود را از این عنوان بیشتر نمایید.

نمونه دادخواست مطالبه نفقه معوقه زوجه

باید بگوییم که در زمان درخواست نفقه معوقه زوجه، باید برای ثبت دادخواست خود طبق نمونه داد خواست مطالبه نفقه معوقه زوجه اقدام کرده و در این خصوص باید به ذکر مشخصات شخصی نظیر؛ نام، نام خانوادگی و آدرس خواهان و خوانده همچنین توضیح کامل دادخواست خود که در گذشته در زندگی زناشویی مرد از پرداخت نفقه سر باز زده و آن را پرداخت نکرده است آورده شود و برای بررسی بیشتر این موارد را به دست ثبت رسانید.

این امر در قانون اسلامی بسیار تاکید شده چرا که پرداخت نفقه زن در زندگی زناشویی یک تکلیف الزامی برای شوهر بوده و اگر این امر از سوی مرد صورت نگیرد زن در هر شرایطی می تواند نسبت به گرفتن آن اقدام کرده و با مراجعه در دفاتر الکترونیک قضایی به ثبت این دادخواست بپردازد.
پس بهتر است تاکید کنیم که شما عزیزان چه در حال حاضر و چه در گذشته اگر نفقه ای را دریافت نکرده اید می توانید از این طریق اقدام کرده و به حق قانونی خود از مسیر درست برسید.

برای مشاوره دادخواست مطالبه نفقه معوقه زن به طور کامل با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۳ تماس گرفته و با ارتباط با مشاوران در این بخش به پرسش هایی که در ذهن خود دارید پاسخ دهید. حال با اینکه متوجه کلیه موارد در خصوص نفقه و آگاهی از اینکه شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۳ مال کجاست شدید بهتر است یک نمونه دادخواست در متن زیر را نیز ببینید؛
نمونه دادخواست مطالبه نفقه معوقه زوجه:

در متن بالا به شرح نمونه درخواست پرداخته و کلیه نکات در این بابت را عنوان نمودیم اما ما قصد داریم که مخاطبان مان بیشتر با این دادخواست آشنا شوند پس از این رو نمونه دادخواست مطالبه نفقه معوقه زوجه را نیز ارائه می کنیم:

نمونه دادخواست مطالبه نفقه معوقه زوجه به شرح زیر است.

خواهان: مشخصات شخصی که در متن بالا نیز عنوان نمودیم به همراه آدرس زوجه
خوانده: مشخصات شخصی و آدرس زوج
خواسته: صدور حکم جهت پرداخت نفقه معوقه با جلب نظر کارشناس به علاوه هزینه دادرسی
دلایل و منضمات: استشهادیه و همچنین کپی مصدق عقدنامه و عندالزوم شهادت شهود.

شرح خواسته نیز به شرح زیر بوده است؛
ریاست محترم …………
با سلام
اینجانب ……………… به موجب عقد نامه شماره ………………. در تاریخ ……………… به عقد دائم خوانده محترم، جناب آقای ……………. فرزند ……………….در آمده ام و همواره، نسبت به ایشان تمکین عام و خاص داشته اما بر این اساس متاسفانه، علی رغم تمکین، همسرم از تاریخ ………………. تا به حال به مدت ………….. ماه است که از پرداخت نفقه به اینجانب استنکاف نموده است و از این رو من هیچ نفقه ای در این مدت دریافت نکرده ام، پس از آن مرجع محترم، تقاضای صدور قرار ارجاع امر به کارشناسی، جهت تعیین میزان نفقه اینجانب و صدور حکم بر محکومیت خوانده به پرداخت نفقه ایام مذکور، مورد استدعا است.

از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید بسیار مفتخریم،برای اطلاع از خطوط اینترنتی ویپ میتوانید با کارشناسان فروش نیکان تل تماس برقرار کنید.

اشتراک گذاری مقاله
1 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *