نحوه تماس با پشتیبانی همراه اول

این سوال ممکن است برای شما که کاربر همراه اول هستید نیز به وجود آمده باشد که اگر خطوط من با مشکلی مواجه شد چگونه می توان با یک تماس رایگان به پشتیبانی همراه اول متصل شده و مشکل خود را برطرف کنم؟

این امکان موجود است که من با یک سیم کارت متفاوت (که همراه اول نیست) با پشتیبانی همراه اول تماس برقرار سازم؟

شماره پشتیبانی همراه اول جهت برقراری ارتباط و در میان گذاشتن مشکلاتم کدام است؟

موارد زیادی در خطوط همراه اول وجود دارد که شما را مجبور به تماس با پشتیبانی می کند مواردی از قبیل؛ مشکلات موجود در اینترنت این خطوط، مشکلاتی برای تماس ها، مشکلات دیگر نیز برای منع برقراری و غیر فعال شدن خطوط به صورت ناگهانی وجود دارد که در این قسمت از متن به تمامی این عوامل و حل آن اشاره نموده ایم، جهت آگاهی بیشتر تا انتهای این متن با ما همراه گردید.

ارتباط با پشتیبانی همراه اول

برقراری مکالمات با پشتیبانی همراه اول را می توان از طریق سامانه تلفن گویای 9990 انجام داد.

این سامانه تلفن گویای 9990 را می توان در طول شبانه روز فعال دید و برای پاسخ پرسش های خود با آن تماس گرفت. اگر شما قصد دارید تا از خط همراه اول خود ارتباط را با این سامانه برقرار سازید برای اینکه برقراری این ارتباط با هزینه ای همراه نگردد باید شماره ۹۹۹۰ را بدون پیش شماره، شماره گیری نمایید.
اما در حالت دوم اگر قصد دارید این ارتباط را با خطوط دیگر (تلفن ثابت، سیم کارت های دیگر و…) برقرار نمایید برای رایگان بودن این تماس باید با شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ تماس بگیرید.
بهتر است این نکته را یاد آور شویم که تنها در مواقعی که تماس های شما با پشتیبانی با خطوط ثابت یا همان همراه اول باشد هزینه تماس رایگان بوده و با سیم کارت های دیگر این هزینه از حساب شما کسر می گردد.
بعد از برقراری ارتباط متوجه مراحل این تماس خواهید شد اما برای اینکه آمادگی کافی در شماره گیری درست را داشته باشید کلیه مراحل را برای شما همراهان عزیز بازگو نموده ایم؛
بعد از تماس با سامانه تلفنی ۹۹۹۰ می بایست عدد ۱ را جهت ادامه تماس و اتصال به کارشناس انتخاب نموده و اگر برای تغییر شماره تماس گرفته اید باید عدد ۲ را انتخاب فرمایید.
انتخاب شما اگر عدد ۱ بوده پس از وارد نمودن آن باید شماره 0 را وارد کنید تا اینگونه به اپراتور وصل شوید.
در زمانی که شما نمی خواهید ارتباط تلفنی برقراری نمایید بهتر از گزینه های دیگر برای برقراری ارتباط با با پشتیبانی را انتخاب کنید گزینه هایی نظیر؛ چت آنلاین، ایمیل و…

در کلیه راه های ارتباطی با پشتیبانی همراه اول شما هر پرسش و مشکلی داشته باشید توسط کارشناسان همراه اول در اسرع وقت رسیدگی می گردد.
شما عزیزان در مواردی نظیر: قطع شدن اینترنت، پیگیری جهت شارژ تلفن همراه خود، تبدیل نمودن سیم کارت اعتباری به دائمی، خرید مودم، بلاک کردن پیام های تبلیغاتی و … می توانید با پشتیبانان همراه اول در تماس باشید.

تماس با پشتیبانی همراه اول از طریق خط ایرانسل

در متن بالا به این امر اشاره نمودیم که اگر شما یک تماس رایگان برای حل مشکلات خود با پشتیبانی همراه اول می خواهید باید از همان خطوط همراه اول این تماس را برقرار نمایید در غیر این صورت تماس شما با سیم کارت های دیگر با هزینه همراه خواهد بود در خطوط ایرانسل برقراری تماس با پشتیبانی همراه اول به شکل زیر است؛
باید با شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ تماس گرفته و بعد از انتخاب عدد ۱ باید شماره 0 را وارد نمایید تا به طور مستقیم به اپراتور وصل شوید و سوالات خود را عنوان نمایید.

روش های تماس با پشتیبان همراه اول

همواره شما می توانید با نصب اپلیکیشن همراه من به طور اینترنتی و آنلاین با پشتیبان ارتباط برقرار نمایید. لازم است تا در این برنامه به بخش پشتیبانی مراجعه نموده و بعد آیکن تماس(در برخی نسخه ها گزینه روش های ارتباط با پشتیبان) را برگزیده و با انجام این مراحل شما در پیش رو چند گزینه دارید که گزینه اول ایمیل به پشتیبانی بوده گزینه دوم ارسال پیام کوتاه به پشتیبانی و گزینه سوم نیز همان برقراری تماس مستقیم با پشتیبانی است گزینه چهارم نیز درخواست تماس با من است که در این گزینه اپراتور همراه اول پس از دیدن درخواست شما در اسرع وقت با شما تماس برقرار می کند. گزینه پنجم و همان گزینه آخر که از من بپرس بوده با انتخاب گزینه پنجم شما می توانید پیام خود را به شکل آنلاین بپرسید. از من بپرس یک ربات پشتیبانی آنلاین در همراه اول بوده که پاسخگوی سوالات کاربران است.

خدمات پشتیبانی همراه اول؛

حل نمودن مشکلات و پاسخ شفاف به سوالات مشتریان

بررسی مشکلات آن ها در زمانی قطعی سیم کارت و وضعیت آن

اطلاع رسانی در خصوص مدت زمان فعال سازی اینترنت، انتقال شارژ و …

راهنمایی کامل جهت خرید مودم های همراه اول

آموزش متصل شدن به اینترنت همراه اول و استفاده از همراه من

فعال سازی و غیر فعال کردن پیامک های تبلیغاتی

اعلام قبض تلفن

خرید شارژ و بسته اینترنتی به صورت مستقیم

و…

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *