خط تلفن ثابت ابری برای بیمارستان ها

خط تلفن برای بیمارستان ها

تلفن ابری را می توان یک سیستم یکپارچه جهت مدیریت کردن تماس ها نام برد، مدیریت تماس ها بر روی تلفن ابری با اینترنت انجام می گیرد چرا که تلفن ابری بر روی بستر اینترنت خدمات دهی دارد به این صورت که اپراتور ها می توانند در هر نقطه جغرافیایی که حضور دارند توسط اینترنت تماس های ورودی و خروجی را مدیریت نمایند،
همواره شما می توانید با بکار گرفتن از تکنولوژی ویپ و یا خطوط ثابت مخابرات خط تلفن ثابت شهری را بر روی بستر اینترنت و به شکل نرم افزاری مدیریت کنید.

مزیت های مهم تلفن ابری:

برای جایگاه های به خصوص بسیار کارآمد بوده به بیان ساده تر باید بگوییم که تلفن ابری برای مکان هایی همانند بیمارستان ها بسیار کارایی داشته چرا که با این تکنولوژی کارمندان و اپراتور های تلفن در کلیه شیفت های خود بدون هیچ اختلالی کار خود را پیش می ببرند.
بیمارستان ها در جای جای کشور و همچنین کلینیک ها در هر نقطه از کشور از تلفن ابری نیکان و خدمات ما برای پیش بردن کار های خود استفاده می کنند شما عزیزان نیز می توانید برای استفاده از تکنولوژی فوق العاده تلفن ابری با مشاوران متخصص نیکان تل ارتباط گرفته و درخواست خود را همین حالا ثبت نمایید.

امکان تعریف کارمندان و سناریو تماس در شیفت های کاری مختلف
امکان اتصال به سی آر ام و سامانه های مختلف از طریق API
دارا بودن تلفن گویا و امکان رزرو نوبت آنلاین : به کمک سیستم مرکز تماس ویپ  و مرکز مشاوره آنلاین یا سی آر ام شما میتوانید امکان رزرو نوبت آنلاین را به مراجعه کنندگان خود بدهید.
دریافت و ارسال فکس روی بستر اینترنت
یاد آور نوبت با استفاده تماس صوتی یا پیامک : در این سیستم به صورت هوشمند و خودکار تماس با مراجعه کننده گرفته خواهد شد و زمان مراجعه به وی اعلام خواهد شد همچنین در صورت نیاز به تغییر زمان میتواند آنلاین و برخط این تغییر را انجام دهد.
پنل مدیریتی آنلاین : مدیر یک بیمارستان بدون حضور در بیمارستان به صورت آنلاین روی پنل تحت وب میتواند وضعیت کارمندان خود را بررسی و گزارشات مدنظر را دریافت نماید ، تمامی گزارشات از اعم تعداد افراد در حال مکالمه ، تعداد افراد آماده به پاسخگویی و تعداد تماس های ورودی امروز را میتواند به صورت آنلاین بررسی نماید

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *