خط تلفن های voip کدام شرکت ها بهترین کیفیت را دارند؟

یک سوال خوب برای افرادی که قصد خرید خط تلفن ویپ را دارند و نمی دانند کدام خط تلفن را برای مجموعه خود برگزینند. با مطالعه کردن این بخش از مقاله نیکان تل پاسخ سوال خود را خواهید گرفت. همچنین جهت راهنمایی های بیشتر و خرید تجهیزات مدرن می توانید با مشاوران متخصص و حرفه ای مجموعه نیکان تل ارتباط گرفته و به رفع نیاز های خود بپردازید.

خط تلفن ویپ

خط تلفن های voip

پیشگامان :
مگافون! این نام برای سرویس تلفن ثابت اینترنتی شرکت پیشگامان است. بهتر است لحاظ نماییم که مگافون با پیش شماره 9109 و با شماره های 8 رقمی ارائه می گردد شما عزیزان می توانید 4 رقم از این خط ها را خودتان به دلخواه انتخاب
نمایید.
مزیت مهم در داشتن این نوع سرویس ها این است که دیگر هیچ نگرانی برای جابجایی خط تلفن با دلایلی نظیر؛ تغییر محل کار و یا انتقال محل کار از یک شهر به شهر دیگر و همچنین منزل و… ندارید. علاوه بر آن قابل ذکر است که بدانید شرکت پیشگامان (مگافون) قابلیت این امر را به مشتری می دهد تا آن ها بتواند با استفاده از خط تلفن اینترنتی، نامبرینگ اختصاصی خود را نیز داشته باشند.
شما می توانید پس از برقراری ارتباط با مجموعه نیکان تل برای خرید خطوط پیشگامان اقدام نموده و کار های ثبت خرید را به مشاوران ما بسپارید.

آسیاتک :
سرویس تلفن ثابت سازمانی یا همان سرویس ویپ ارتباطات را در کیفیت های عالی و بر بستر اینترنت و IP ارائه نموده که این عوامل نیز بر پایه زیر ساخت‌ های امن شرکت آسیاتک و مبنی بر فناوری سیپ‌ ترانک راه اندازی می گردد. شما می توانید با انتخاب خطوط تلفن اینترنتی آسیاتک از مجموعه نیکان تل کلیه تماس های تلفنی خود را بر روی بستر اینترنت و با پروتکل VoIP برقرار سازید و پس از برقراری تماس با این خطوط از کیفیت بالای مکالمات لذت ببرید. علاوه بر آن شما می توانید با مزیت دیگر این فناوری که مقرون به صرفه بودن و مقیاس‌ پذیری، مالکیت دائمی، جا به‌ جایی آسان و یکپارچگی است نیز بهرمند شوید.

شاتل :
شرکت شاتل کلیه موارد را بررسی نموده و پس از آن شروع به ارائه دوراهکار متفاوت از هم پرداخته است؛ تلفن ثابت سازمانی (شاتل‌تاک) و مرکز تماس ابری (شاتل‌تاک ابری).

ابتدا برای فهم بیشتر این دو نوع فناوری به توضیح هر یک به شکل جداگانه در متن زیر پرداخته ایم:

تلفن ثابت سازمانی شاتل این خطوط با فناوری سیپ ترانک راه اندازی شده و جهت انجام ارتباطات تلفنی می توان از آن استفاده نمود بهتر است بدانید که ارتباط از این طریق با کیفیت قابل قبول و در بستر هایی نظیر؛ فیبر نوری، ADSL، امواج رادیویی، مودم‌ های سیم‌ کارتی و حتی زوج‌ سیم مسی امکان‌ پذیر است.

مرکز تماس ابری یا همان تلفن ابری همانطور که از نامش مشخص است بر بستر تکنولوژی ابری (cloud) ارائه می گردد پس از این رو ما می توانیم با خیال راحت دیگر به نیرو انسانی جهت انجام کار ها و یا صرف هزینه برای تهیه سرور فیزیکی فکر نکنیم.

در پایان باید مشخص سازیم که سر شماره خطوط پیشگامان 9109 ، آسیاتک 9101 و 9130 ، شاتل 9100 است.
این سه اپراتور مجوز fcp از سازمان تنظیم مقررات را داشته و همچنین خطوط را با مالکیت دائم به مشتریان حقیقی و حقوقی ارائه می کنند.

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *