استفاده از اینترنت همراه با وجود از دسترس خارج کردن سیم کارت

آیا می توان گوشی تلفن همراه خود را از دسترس خارج کرده اما همچنان به اینترنت آن متصل بوده و از آن استفاده نماییم؟ برای اطلاع بیشتر از این عنوان تا پایان این مقاله همراه ما باشید

استفاده از اینترنت وقتی خط خارج از دسترس است

ممکن است در بسیاری از شرایط افراد بخواهند در یک لحظه گوشی تلفن خود را از دسترس خارج نمایند تا هیچگونه تماسی با آن ها برقرار نشود به دنبال این مورد می خواهیم راز چگونگی متصل شدن بعد از دسترس خارج کردن تلفن خود را بازگو نماییم!
یک ترفند راحت و آسان با انتخاب گزینه در حالت هواپیما تلفن همراه از دسترس خارج می گردد پس لازم نیست که حتما تلفن شما خاموش شود اما سوال قسمت دوم که چگونه در حالت هواپیما به اینترنت خود تیز متصل شویم. در این حالت باید دیگر ترفند های که در متن زیر عنوان گردیده است را پیاده نماییم.

چگونه تلفن همراه خود را از دسترس خارج نماییم اما همزمان به اینترنت آن نیز متصل باشیم؟

همانطور که در متن بالا عنوان نمودیم جهت از دسترس خارم شدن گوشی تلفن همراه خود می توانیددآن را در حالت هواپیما قرار داده و یا سیم کارت خود را از روی تلفن همراه بردارید و در موارد بعدی می توانید از نصب برنامه های موجود در این امر کمک گرفته و یا به همان روش گذشته خط خود را بر روی یک خط دزگر دایورت نمایید. اما ما به دنبال یک راه برای متصل شدن به اینترنت و همزمان در دسترس نبودن تلفن خود هستیم پس باید روش های زیر را برای این موارد به کار ببریم:

در حالت اول می توانیم از نوع استفاده از داده تلفن همراه با فعال بودن حالت هواپیما استفاده نماییم

این مورد برای شما ممکن است که اگر تلفن همراه خود بر روی حالت هواپیما گذاشتید می توانید از طریق WiFi همزمان به اینترنت نیز وصل شوید اما جهن دسترسی به اینترنت همراه خود باید موارد زیر را پیاده سازی نمایید:
مرحله اول: در قدم اول باید اینترنت همراه خود را روشن نموده و سپس گزینه airplane mode را انتخاب کرده و آن را در حالت فعال قرار دهید.

مرحله دوم: با شماره گیری کد *#*#4636#*#* را می توانید این عمل را انجام دهید.

مرحله سوم: با شماره گیری کد مربوطه در مرحله دوم صفحه پیش روی شما باز می گردد که در مرحله بعدی باید با انتخاب گزینه Phone Information و سپس گزینه Mobile Radio Tower را انتخاب کرده و آن را در حالت روشن بگذارید.
در مرحله پنجم شما توانسته اید با پیاده سازی موارد بالا اینترنت تلفن همراه خود را روشن نموده و آن را به حالت فعال در زمان هواپیما در آورید لازم است بگوییم که در این حالت نشان داده تلفن به حالت غیر فعال است اما شما اینترنت متصل هستید.
با طی نمودن مراحل بالا به خواسته خود رسیده و در حالت غیرفعال به اینترنت متصل هستید و بعد از اینکه خواستید از این حالت خارج شوید کافی است فقط حالت هواپیما را غیر فعال نمایید

لازم است تا نکات زیر را در این حالت در نظر بگیرید:
با شماره گیری کد دستوری می توانید خط همراه اول یا ایرانسل را از دسترس خارج نمایید؛
لازم است فقط کد دستوری #0000000*21* به این حالت شماره گیری نمایید.
یعنی: #09120000000*21*
در این حالت یک پیام جهت اینکه متوجه شوید تماس های شما هدایت می گردند بر روی صفحه تلفن خود برای شما نشان داده می شود که در این حالت زمانی که تماسی برای شما انجام می گیرد تلفن شما به حالت خاموش است.
حال پس از اتمام کار خود می خواهیم هدایت تماس ها را لغو نماییم در این حالت نیز کافی است فقط کد #21# را شماره گیری کنید تا هدایت تماس ها غیر فعال گردد.

حالت DND مزاحم نشوید

حالت DND مخفف عبارت Do Not Disturb به معنی مزاحم نشوید است. این مورد از سال های گذشته قابل پیاده سازی بوده و بیشتر برای افرادی که در یک زمان معین شروع به کار می کنند بسیار مورد مهم و قابل استفاده ای است. شاید بسیاری از افراد دوست ندارند که در یک جلسه تلفن همراه آن ها زنگ بخورد و تمرکز آن ها را بهم بزند پس می توان در این حالت گزینه DND را انتخاب نمود و آن را در چنین مواردی فعال کرد.

نکته جالب و قابل توجه این عمل این است که شما می توانید با رفتن به تنظیمات DND برای افرادی خاص استثنا قائل شوید.
جهت انجام فعال سازی یا غر فعال کردن گزینه DND می توانید انگشتتان را از بالای صفحه به پایین بکشید و بعد از آن گزینه Do Not Disturb یا DND را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک نمایید در این حالت شما تمامی تماس اای خود را بدون صدا کردا و برای استثنا قائل شدن نیز می توانید به تنظیمات آن رفته در بخش هاب متفاوت آن شماره افرادی را که می خواهید وارد نمایید.

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *