چگونه به شبکه هوشمند کشوری در قبض تلفن اعتراض کنیم

شاید برای شما هم سوال باشد که چگونه سرویس شبکه هوشمند کشوری را غیر فعال کنید؟،برای پاسخ به این سوال در ادامه مطلب همراه ما باشید:

نحوه لغو شبکه هوشمند کشوری

مخابرات جدیدا سرویسی را به عنوان شبکه هوشمند کشوری را به سرویس های ارزش افزوده خود اضافه کرده است که آن را به صورت دستی و به طور پیش فرض بروی خطوط تلفن ثابت فعال کرده است.

تعداد زیادی از مالکین خطوط ثابت به دنبال لغو کردن این سرویس هستند زیرا سبب نارضایتی این افراد شده است.

و هزینه شبکه هوشمنده کشوری در قبض تلفن نگرانی های را برای مالکین خطوط بهمراه داشته است.

نحوه بررسی ریز مکالمات و تعرفه تماس ها به این صورت میباشد که با شماره 1818 و یا 2000 میتوانید تماس برقرار کنید و اطلاع پیدا کنید از ریز مکالمات خط ثابت مخابرات

برای اینکه بتوانید سرویس شبکه هوشمند کشوری را غیرفعال کنید که دیگر هزینه ای به این منظور بر روی قبض ثابت لحاظ نشود،در ادامه این مطلب ما را یاری نمایید.

غیرفعال سازی شبکه هوشمند کشوری

به چه صورت میتوان شبکه هوشمند کشوری را لغو کرد؟

به سه روش میتوانید این کار را انجام دهید:

۱- تماس با شماره 2020 و یا مراجعه به وب سایت مخابرات

با ورود به وب سایت www.tci.ir میتوایند نسبت به لغو سرویس اقدام نمایید،بعد از ورورد به سایت از بخش پنل کاربری در قسمت مخابرات من،شبکه هوشمند کشوری را جستجو نمایید و درخواست لغو آن را ثبت کنید.پس از گذشت زمان بسیار کوتاهی این سرویس لغو خواهد شد.

همینطور میتوانید برای لغو این سرویس بدون مراجعه به وب سایت و با تماس با شماره 2020 درخواست لغو سرویس هوشمند کشوری را ثبت نمایید.

۲- مراجعه حضوری مخابرات

برای لغو سرویس میتوانید با حضور در مخابرات و ثبت درخواست لغو،سرویس هوشمند کشوری را غیر فعال کنید.

۳- شماره گیری ۷۰۷۰ یا شماره ی مجموعه فعال کننده سرویس

اگر شما به صورت دستی و با شماره گیری 7070 این سرویس را فعال کردید. باید برای لغو آن نیز با همین شماره تماس حاصل نمایید تا سرویس را لغو کنید.
و همچنین اگر مایل هستید که سرویس های از قبیل آهنگ پیشواز،صندوق صوتی و… را غیرفعال کنید. باید به پنل کاربری خود در وب سایت مراجعه کنید یا اینکه به صورت حضوری یا تلفنی نسبت به لغو هر سرویسی که میخواهید اقدام کنید.

امیدواریم که در این مقاله توانسته باشیم کمک کنیم تا بتوانید سرویس شبکه هوشمند کشوری که نیازی به آن ندارید را به راحتی غیر فعال کنید.

اشتراک گذاری مقاله
1 دیدگاه
  1. این چیه دیگه آقا من از این پولها ندارم بدم،هرکاری میکنم لغو نمیشه،۲۰۰هزارتومن یهو اومدروقبض تلفن ،این دیگه چیه،توروخدا لغوش کنید،منو اسیر کرده،من قربانی نشم،

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *