شماره 0942 برای کجاست ؟

شماره 0942 برای کجاست ؟ در ادامه مطلب با این عنوان کاملا آشنا می شوید با ما همراه شوید.

کد 0942 برای کجاست
این یک امر طبیعی است زمانی که یک تماس از شماره ناشناس داشته باشید ابتدا به شماره افتاده بر روی صفحه تلفن خود نگاه کنید و اگر متوجه نشدید که شماره برای چه جایی است به پیش شماره آن توجه می کنید. اگر شما در این زمینه شناخت کافی از پیش شماره ها داشته باشید به سرعت متوجه می شوید که این تماس از چه محلی با شما برقرار شده است.
به شکل کلی اگر بخواهیم پیش شماره های مرتبط با پیش شماره عنوان را ذکر نماییم لازم است بگوییم که پیش شماره 094 کشوری متعلق به خطوط ثابت ویپ هستند که در کل کشور قابل راه اندازی و استفاده هستند. این خطوط هیچ محدودیتی از نظر مکان نداشته و هر فرد می تواند به راحتی با متصل گردیدن به اینترنت به این خطوط دسترسی پیدا کند و اما پس از پیش شماره لازم است در خصوص ارقام بعدی آن صحبت کنیم، بهتر است بدانید که سه رقم بعدی که پس از این پیش شماره است متعلق به چه اپراتور هایی است این اپراتور ها می توانند: آسیاتک، پیشگامان و یا سایر اپراتور های مرتبط دیگر باشند.

پیش شماره 0942 کشوری چیست؟

ممکن است تماس هایی با شما گرفته شده باشد که با چنین پیش شماری بوده و شما به دلیل شناخت نداشتن از چنین پیش شماره ای متعحب زده و به دنبال این باشید که متوجه شوید آن تماس از چه جایی بوده لازم است این مسئله را بدانید که پیش شماره 0942 برای شرکت آسیاتک است که این شرکت پیش شماره خود را با یازده رقم دیگر را به مشترکین خود واگذار می کند پس هنگامی که شما چنین تماسی با سرشماره 0942 داشتید باید به این امر برسید که یک تماس از خط ثابت یک شرکت که از مشترکین شرکت آسیاتک است داشته اید و نکته قابل توجه در این میان این است که آسیاتک هیچ گونه مالکیتی نسبت به خطوط ندارد.

شرکت آسیاتک :

آسیاتک یک شرکت در داخل کشور است که برای ارائه خدمات در زمینه اینترنت فعالیت می کند، فعالیت این شرکت در چنین زمینه ای که بسیار بوده و دیگر باید آن را جز قدیمی ترین شکرا های ارائه دهنده خدمات اینترنت دانست.
لازم است عنوان گردد که شرکت آسیاتک با یک سابقه کاری چندین ساله(به صورت حدودی ۲۰ سال سابقه کاری) در کشور جز بهترین ها در حوزه فعالیتی خود است، ارائه خدمات شرکت آسیاتک به طور جزئی در مواردی نظیر: وایرلس، فیبر، تلفن ثابت، پورت ها و… است.

شرکت آسیاتک توانایی برقراری ارتباط از طریق اینترنت با تلفن های ویپ را برای مشترکین خود مقدور نموده است.
پیش شماره 0942 یک پیش شماره کشوری تلفن ثابت است.

در متن زیر به چند مورد از مزیت های تلفن ثابت آسیاتک پرداخته ایم؛
1. انتخاب کردن ارقام شماره به خواست خود مشترک
2. دسترسی کلی و راحت فرد تماس گیرنده به کلیه تماس های ورودی و خروجی بر روی بستر اینترنت
3. کم هزینه بودن در برقراری ارتباطات
4. راه اندازی کامل و نصب ساده و راحت
5. توانایی جا به جایی و نقل و مکان کردن راحت
6. برقراری تماس های همزمان بر روی خطوط

نکته ذکر شده در پایان مزیت ها این است که بدانید اگر شخصی برای ثبت نام اینگونه خطوط اقدام نماید پس از ثبت نام کامل و پرداخت هزینه می تواند ظرف ۷۲ ساعت خط تلفن خود را تحویل بگیرد.
شرکت های آسیاتک ، شاتل و فناپ …شرکت هایی هستند که در ارائه خدمات تلفن ویپ فعالیت می کنند.
بهتر است این مورد را نیز در ذهن خود نگه دارید که علاوه بر پیش شماره ی 0942 پیش شماره 0941 نیز متعلق به شرکت آسیاتک است.
به طور جزئی باید بگوییم که سر شماره 0942 برای تلفن ثابت و اینترنت ثابت بوده و سر شماره 0941 برای سیم کارت های ارائه داده شده توسط آسیاتک است که شما می توانید اینترنت tdlte را بر روی این سیم کارت ها داشته باشید.

خط تلفن اینترنتی

خط تلفن اینترنتی بسیار مزایا زیادی دارد که نیاز هست تا با آن آشنایی کاملی پیدا کنید
تلفن های ثابت آسیاتل را از طریق برنامه ها بربستر ویپ یا آنالوگ و یا ip phones ریجستر کرد.
خطوط تلفن اینترنتی به خودی خود بسیار مزیت های مهم و قابل توجه ای دارند که موجب می شوند کار ها به راحتی و با سهولت ار چه تمام تر پیش رود.

لازم است بدانید که برای استفاده از اینترنت آسیاتل می بایست از وایرلس اشتراک یا همان owa ،ADSL و پهنای باند کمک گرفت و یک نکته مهم تر این است که هزینه های موجود در تهیه بسته های آسیاتل بسیار مناسب بوده که در خطوط رند تر این مسئله ممکن است متفاوت تر باشد.

کاربران گرامی از اینکه تا انتهای این متن با ما همراه بودید از شما کمال تشکر را داریم همچنین برای سهولت و راحتی کارهایتان و همچنین مدرن ساختن ابزار های شرکت خود مشاوران نیکان تل در هر زمان از روز آماده پاسخ گویی و راهنمایی شما عزیزان هستند جهت ثبت درخواست های خود می توانید با مشاوران حرفه ای نیکان تل ارتباط بگیرید.

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *