خرید خط تلفن اینترنتی

خط تلفن ثابت اینترنتی، ابری، ویپ یا سیپ ترانک از نظر کاربرد همانند خطوط تلفن ثابت شهری معمولی هستند. تلفن اینترنتی بدون نیاز به سیم کشی با مالکیت دائمی واگذار می شود و به راحتی قابلیت جابجایی دارد.

هنوز اغلب ما به یاد داریم که ثبت نام تلفن ثابت چه مراحل زمانبری داشت. زمان زیادی باید سپری می شد تا مخابرات بتواند خطوط تلفن را از طریق زوج سیم مسی، به منازل و سازمان ها برساند، اما خوشبختانه اینک مسیر ایجاد سیپ ارتباط به کمک سیپ ترانک هموار شده است.

عصر نگرانی های مانند پروسه های طولانی و زمان بر به جهت در اختیار گرفتن خطوط تلفن، احتمال از دست رفتن خطوط با جابه جایی دفاتر کاری، هزینه های بالای سرمایه گذاری به پایان رسیده است.

این خطوط از فناوری VoIP برای برقراری تماس تلفنی بر بستر شبکه اینترنت یا IP استفاده میکنند، از اینرو به آن شماره تلفن اینترنتی گفته میشود و شما میتوانید حتی بدون اجاره محل کار در تهران با خرید سیپ ترانک از امکانات خط تلفن اینترنتی تهران استفاده و کسب و کار خود را بدون سرمایه گذاری راه اندازی نمایید.

خط تلفن
برای خرید خط تلفن و مرکز تماس ابری چه باید کرد؟

با مشاورین نیکان تل تماس بگیرید تا پلن و خط تلفن مناسب شما پیشنهاد داده شود.

همین حالا شماره خود را انتخاب کنید

انتخاب شماره

مزایا تلفن اینترنتی

تعرفه مکالمه ارزان

چند تماس همزمان

جابجایی بدون تغییر شماره

کیفیت بالا مکالمات

هزینه های یکبار پرداخت

گزارشگیری از تماس ها

سرعت بالا واگذاری

بدون نیاز به سخت افزار

خط تلفن اینترنتی آسیاتک

خرید خط آسیاتک با سرشماره های 9101 و 9130

خط تلفن اینترنتی پیشگامان

خرید خط پیشگامان با سرشماره 9109

بله به راحتی خریدن یک سیم کارت جدید و با ارائه مدارک هویتی میتوانید اقدام به خرید کنید.

برای ثبت حقوقی لازم است مدارک حقوقی شرکت توسط صاحبان امضا به اپراتور ارائه شود و از مزایای آن عدم محدودیت در خرید کانال روی خط می باشد.

تعرفه ها عموما مقداری کمتر از تعرفه معمول خطوط تلفن عادی است.

خیر شما میتوانید با ورود به سایت اپراتور تلفن ثابت خود را مبلغی شارژ کنید و سپس تماس بگیرید.

بله خطوط به صورت دائمی به شما واگذار میشود. گرچه ممکن است خدمات اضافی مانند ضبط تماس و منشی هوشمند و استفاده از سافت فون به شکل سالیانه توسط یک شرکت ارائه شود اما خود خط به طور دائمی به نام شماست.

هر کانال میتواند یک مسیر آزاد برای برقراری تماس به شما بدهد. یعنی اگر 4 کانال داشته باشید چهار مکالمه به صورت همزمان میتواند روی یک خط تلفن برقرار شود. این مکالمات می تواند ورودی یا خروجی و یا ترکیبی از آن بصورت همزمان باشد.

خطوط اینترنتی به جای اینکه توسط سیم مسی تحویل شوند روی آی پی تحویل میشوند و برای انجام این امر نیاز است حتما سرویس دهنده خط تلفن و اینترنت شما یکی باشد.

درخواست دمو و مشاوره

جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست خرید، فرم روبرو را تکمیل نمایید.
همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

گیف پشتیبانی